To search

Nawyki żywieniowe w ciąży

Dieta kapuściana opiera się na stosowaniu przez 15 dni z góry narzuconego jadłospisu. Uwzględnia 3 posiłki na dzień, bardzo ważne jest przestrzeganie terminów ich spożywania: obiad powinno się zjeść między godz. dwunastą a czternastą, a kolację przed godziną osiemnastą. Dieta składa się z chudego mięsa, jajek, warzyw i niewielkiej ilości owoców, eliminuje jednak towary zbożowe, słodycze i alkohol. Nakazuje wypijanie 2 litrów wody lub zielonej herbaty na dzień, zezwala na picie czarnej kawy z kostką cukru w celu pobudzenia organizmu.
Plusy: - plan ma na celu spadek wagi ciała na poziomie 9-22 kilogramów przez w okresie 13 dni - proste oraz szybkie w sporządzeniu posiłki
Minusy: - osłabia ciało - wiąże się z dużym ryzykiem pojawienia się niechianego efektu jo-jo po jej zakończeniu - nie gwarantuje wielu witamin i składników mineralnych - jest bardzo surowa, wymaga wielu poświęceń - stosowanie diety dłużej niż przez 13 dni jest szkodliwa dla organizmu Próbując stosować ten plan żywieniowy trzeba poważnie podejść do sprawy albowiem rygorystyczność diety, oraz ryzyko jakie niesie dla naszego ciała jest niesłychanie wielkie. Tym samym musimy dobrze przemyśleć używanie tej diety żeby chęć stracenia na wadze nie spowodowała nieodwracalnych zmian w naszym organizmie. Zawsze wybierajmy artykuły najwyższej jakości. W przypadku dostrzeżenie pierwszych niepokojących objawów zalecane jest zaprzestanie stosowania diety i niezwłoczne udanie się do lekarza w celu skontrolowania stanu naszego zdrowia. Żadna dieta nie może być ważniejsza od naszego zdrowia, które możemy utracić bezpowrotnie.

Poleca:: jagody acai 100
Page top